יום שני, 3 במרץ 2014

מה ההבדל בין לוטו לווינר?

לוטו – מבית מפעל הפיס. משחק ההימורים הפופולארי והנפוץ בישראל שיכול להפוך אתכם למיליונרים. המשתתפים במשחק ממלאים טופס לוטו ומסמנים בו 7 מספרים -  6 מספרים רגילים ומספר חזק אחד.
המנצח הוא מי שניחש נכונה את כל המספרים והוא זוכה בפרס הגדול.
הפרס הראשון מתחיל מארבעה מיליון שקלים. ההגרלה נערכת פעמיים בשבוע. במידה ואין זוכה בהגרלה הסכום מצטבר להגרלה הבאה.
קיימים מספר סוגי טפסים של הגרלת הלוטונט אשר לכל אחד היתרונות שלו ומי שממלא אותו מגדיל את סיכוייו לזכות בפרס הגדול. כמובן שככל שממלאים יותר, הסיכויים גדלים.

ווינר –  משחק הימורים זה מתבסס על תחומי ספורט שונים: כדורגל, כדורסל, כדוריד, מרוצי סוסים ועוד. בתוכו נכלל הטוטו אשר מתייחס רק לספורט הכדורגל.
בכדי להשתתף במשחק הווינר יש למלא טופס ובו לנחש תוצאות וסטטיסטיקות לגבי משחק מסויים. לדוגמא: מה תהיה תוצאת המשחק, מי יהיה השחקן המצטיין, מי הקבוצה הראשונה שתקבל נקודות ועוד.
הגרלת הטוטו והווינר דורשת ידע קודם בספורט, הבנה בתחום ומידע על הקבוצות, סטטיסטיקות וכדומה. ישנם חברות אשר מנתחות משחקים ועושות סטטיסטיקות והן יכולות לייעץ ולסייע למשתתפים למלא את הטפסים
גם בטוטו וגם בווינר יש מספר סוגי טפסים אשר לכל אחד יתרונות משלו וכך השחקן יכול לבחור את הטופס שבו הוא מתמחה וחושב שיכול להרוויח.


לסיכום, שני המשחקים הם משחקי הימורים אך ההבדל העיקרי ביניהם הוא שהלוטו מתבסס בעיקר על מזל ואילו הווינר דורש ידע מוקדם. זכייה בשניהם יכולה להפוך אתכם למיליונרים. החוק קוסע כי משחקי הימורים מותרים מגיל 18 ומעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה