יום רביעי, 21 במאי 2014

חוקי המשחק טוטו מיליונר

לטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט יש מספר משחקים בהם ניתן להשתתף. אחד מהם הוא טוטו מיליונר. מטרת המשחק היא פשוטה – מידי שבוע מתפרסמת רשימה של 33 משחקים המתקיימים בכל העולם. המשתתפים צריכים לנחש 7 משחקים מתוך ה-33 שלהערכתם יסתיימו בתיקו.  

הטופס
הטופס הרגיל מורכב מעשר שורות כאשר בכל שורה בוחרים שבעה משחקים שלדעתינו התוצאה בהן תהיה תיקו. ניתן לבחור כמה שורות לשלוח בטופס, מ-1 עד 10. בנוסף לטופס הרגיל קיים טופס רב טורי בו יש מספר אפשרויות למילוי, בין בחירה ב- 5 משחקים לבחירה ב11 משחקים, כאשר בכל מקרה צריך לנחש רק 7 משחקים בשביל לזכות בפרס. כמובן שהטופס השיטתי יקר יותר מהטופס הרגיל, ועלותו נקבעת לפי מספר מספר המשחקים אותם ניתן לסמן.

כללי המשחק
המשחק נותן חשיבות גדולה יותר למשחקים אשר נגמרו בתיקו עם שערים (1:1, 2:2 וכדומה) על פני משחקים שנגמרו בתוצאה 0:0.
במצב בו יש יותר משבעה משחקים שנגמרו בתיו עם שערים, אלה יחשבו. במצב בו אין שבעה משחקים כאלה, ייחשבו גם משחקים שנגמרו בתיקו 0. במצב ואין גם שבעה כאלה, יכללו המשחקים שנגמרו בתוצאת תיקו במחצית, עד להשלמת 7 משחקים לפחות.

הפרס
הפרס הראשון בטוטו מיליונר הוא מיליון שקלים, כאשר הסכום המתחלק שווה בשווה בין כל הזוכים שניחשו נכונה 7 משחקים שהתוצאה בהם הייתה תיקו. הפרסים הקטנים יותר מחולקים למי שניחש בין ארבע לשישה משחקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה