יום שלישי, 27 במאי 2014

לוטו קבוצתי

הצרכן הישראלי כבר גילה מזמן כי הרבה יותר משתלם לו לקנות מוצרים ולסגור עסקאות בקבוצה. ניתן לראות זאת כל תחום כיום, קבוצות רכישה של נדל"ן, עסקאות קבוצתיות באתרי אינטרנט וכדומה. אז אם כך, למה לא לנצל את היתרון שברכישה קבוצתית גם לשליחת טפסי לוטו?

ישנן חברות כדוגמת לוטונט הנותנות שירותים שונים ללקוחותיה שנואי לוטו וטוטו. ביניהם, החברות מציעות ללקוחות להצטרף למסלול הנקרא לוטו קבוצתי. במנוי זה, המשתתפים שולחים טפסי לוטו יחדיו, כאשר כל אחד משקיע סכום מסויים בטפסים. במידה של זכייה כל אחד זוכה בפרס לפי הסכום אותו הוא השקיע. אם לדוגמא, מנוי א' השקיע 10 שקלים ומנוי ב' השקיע 50 שקלים, הפרס שיקבל מנוי ב' יהיה גבוה פי 5 מהפרס של מנוי א'. ככל שיש יותר משתתפים בקבוצה ונשלחים יותר טפסים, כך הסיכויים לזכייה עולים.

הלוטו הקבוצתי משתלם משתי סיבות עיקריות. תחילה, מכיוון שבהגרלה משתתפים הרבה אנשים, הסכום שכל אחד משקיע יכול להיות קטן בהרבה מהסכום שמשתתף אחד בודד משלם בכדי להיכנס להגרלה. שנית, מכיוון שנשלחים בשמך כל כך הרבה טפסים, הסיכוי שתזכה בפרס כלשהו הוא גבוה ביותר וכך תוכל גם לכסות את ההשקעה בשליחת הטופס וגם יישאר לך כסף בצד אותו תוכל להשקיע בכל מטרה שנראית לך מוצדקת.


נוסף למנוי הקבוצתי, החברות הללו מציעות מילוי טפסי לוטו אוטומטי, אשר מתבסס על "מאגר הנתונים החכם" שלה. מאגר זה מאגד בתוכו את המספרים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לעלייה בגורל לפי סטטיסטיקות וחישובים שנעשו על הגרלות עברו. הנתונים מתעדכנים מדי הגרלה בכדי להיות הכי מדוייקים שאפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה