יום חמישי, 31 ביולי 2014

טוטו מחצית – חוקי המשחק

משחק הטוטו ווינר מחצית מציב אתגר חדש בפני המשתתף – לנחש את תוצאות המחצית הראשונה של התחרות. במשחק זה משתתפים 14 המשחקים הראשונים (מתוך 16) המפורסמים מדי שבוע ברשימת המשחקים של הווינר 16.

איך משחקים?
עם השריקה לסיום המחצית הראשונה, המשתתף צריך לנחש את תוצאות המשחקים. טופס ההשתתפות במשחק מחולק לעשרה טורים, כאשר בכל טור 14 שורות ניחוש – 1, 2 או X. כל שורה מתייחסת לאחד מ-14 המשחקים. על המשתתף לסמן אחת מהמשבצות באותה שורה. המשבצת הימנית (1) מתארת יתרון לקבוצה הביתית בסיום המחצית הראשונה (הקבוצה הרשומה ראשונה בטופס המשחקים). המשבת השמאלית (2) מתארת יתרון לקבוצה האורחת בסיום המחצית הראשונה (הקבוצה הרשומה שנייה בטופס המשחקים). לתוצאה של תיקו בין שתי הקבוצות עם השריקה לסיום המחצית הראשונה, יש לסמן את המשבת האמצעית (X). המשתתף חייב לסמן את כל הניחושים בכל משבצת בטור. ניחוש לא מסומן (משבצת ריקה) נחשב כאילו המשתתף לא ניחש נכונה.

הפרסים
42% לפחות מההכנסה הכוללת מיועדים לפרסים השונים של המשחק. 45% מהסכום המוקצה לפרסים מיועדים לפרס הראשון המוענק למשתתף אשר ניחש נכונה את כל ה-14 משחקים. 55% מהסכום המוקצה לפרסים מיועד לכל יתר הפרסים (ניחוש של 10 עד 13 תוצאות נכונות).

טופס רב טורי
ניתן באמצעות טופס רב טורי מיוחד לנחש יותר מניחוש אחד בכל משחק, ועל ידי כך להעלות את סיכויי הזכייה. טופס זה מאפשר למלא מ-8 טורים ועד 432 טורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה