יום שני, 4 באוגוסט 2014

זכה בלוטו והחליט לתרום את רוב הסכום

אזרח צרפת זכה לפני מספר חודשים בפרס של 72 מיליון יורו (98 מיליון דולר) בהגרלת הלוטו האירופאי "יורו מיליונס". האזרח טוב הלב, החליט לתרום לצדקה יותר משני שליש מסכום הזכייה. לפי הלוטו האירופאי, מדובר באחת התרומות הגדולות ביותר בתולדות זוכי הלוטו האירופאי.

אחת מתחנות הרדיו הצרפתיות דיווחה כי הזוכה, תושב דרום-מערב צרפת אשר זהותו לא נחשפה, יתרום 50 מיליון יורו מכספי הפרס לעשרה ארגוני צדקה בצרפת. לפי הסניף הצרפתי של הלוטו האירופאי, הזוכה הוא רווק ללא ילדים והוא מאמין גדול בנדיבות.

ההגרלה בה הוא זכה נערכה ב31 לינואר השנה. סכום הזכייה המדויק הוא 72,149,579 יורו, וזהו הסכום השביעי בגודלו בו זכה אזרח צרפתי בכל תולדות הגרלת הלוטו האירופאי "יורו מיליונס". לפני שנתיים, זכה אזרח צרפתי בסכום הגבוה ביותר לאזרח צרפתי בהגרלת היורו מיליונס – 169 מיליון יורו – ולאחר זכייתו, הקים קרן צדקה בסכום של 10 מיליון יורו. במקרה אחר, לפני שנה, אישה צרפתית זכתה ב26 מיליון יורו והודיעה כי תתרום חלק מסכום זה לארגון הצלב האדום, ארגון אשר סייע לה בעבר כאשר נקלעה לקשיים כלכליים.


הגרלת היורו מיליונס היא ההגרלה המועדפת על האירופאים וניתן לזכות בה בפרסים גדולים בהרבה מאלה אשר אוכלוסיית חובבי הלוטו הישראלית מכירים. מארגני הגרלת הלוטו האירופאי "יורו מיליונס" מציעים לזוכים סיוע בניהול כספי הזכייה, ומעמידים לרשותם שירותי ייעוץ והכוונה של מומחים פיננסים, אך זוכי ההגרלה רשאים לעשות כרצונם בסכום הזכייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה