יום שני, 11 באוגוסט 2014

חייל זכה ב-27 מיליון בלוטו

לפני שנה, חייל, תושב הדרום, מילא טופס מהמשכורת הצבאית שלו בדרך לבסיס וזכה בפרסים הראשון והשני של הגרלת תוצאות הלוטו.

החייל חזר הביתה לחופשת השבת וגילה שזכה בפרס הראשון של הגרלת הלוטו על סך 26 מיליון שקלים. בנוסף, החייל זכה גם בפרס השני על סך מיליון שקלים, ובפרסים משניים נוספים בסכום של 72 אלף שקל.

החייל השקיע 290 שקלים, שזו כמעט כל המשכורת הצבאית שלו, בטופס שיטתי חזק 7, והגיע רק שבוע לאחר קיום ההגרלה לקבל את הזכייה. החייל הגיע יחד עם אביו לבית מפעל הפיס ויצא עם צ'ק בסכום כולל של 27,072,404 שקלים.

בטופס לוטו שיטתי חזק  נדרש למלא שבע משבצות של מספרים מתוך 37 אפשרויות, בין 4-7 מספרים חזקים. הסיכויים לזכות בלוטו על ידי מילוי טופס לוטו שיטתי חזק גבוהים בהרבה מהסיכויים בזכייה בעת מילוי טופס לוטו רגיל או טופס שיטתי.

החייל סיפר שהטופס נרכש באחד הדוכנים באשקלון, שם עבר בדרכו לבסיס. הוא טען שהייתה לו הרגשה טובה ושהחליט לנסות את מזלו. עוד אמר, שמכיוון שמספר המזל שלו הוא 7, הוא החליט להשקיע 290 שקלים בטופס זה. החייל אמר שהוא עם שתי רגליים מוצקות על הקרקע ושהוא יפקיד את הכסף בתוכנית חיסכון בבנק ויסתפק בריבית שיקבל כל חודש.


החייל אמר שסכום הריבית יספיק לממן לו את הלימודים באוניברסיטה, לשכור דירה ולחיות יפה. הוא מתכוון גם לעזור להורים שלו ולשלושת אחיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה