יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

זכה ב-8 מיליון ₪ בלוטו לאחר שטיסתו בוטלה עקב המבצע

הישראלי שזכה היה בדרכו לחו"ל, אך כשהתברר לו שטיסתו בוטלה עקב חשש לירי טילים במהלך מבצע צוק איתן, ניגש לדוכן הלוטו בשדה התעופה בן גוריון, קנה טופס לוטו, ולאחר זמן מה גילה שזכה ב-8 מיליון שקלים.

הזוכה, בעלים של חברה בינלאומית, טען שכשהגיע לשדה התעופה התברר לו שטיסתו בוטלה בעקבות המבצע ובשל החשש לירי טילים לכיוון שדה התעופה. הזוכה חזר מאוכזב לאולם הנוסעים, שתה כוס קפה באחת מעמדות הקפה וניגש לדוכן מפעל הפיס באותו המקום ורכש טופס דאבל לוטו לוטומטי ל2 הגרלות בסכום של 116 שקל.

בכל הגרלה של משחק הלוטו עולים בגורל 6 מספרים מתוך 37 ועוד מספר אחד חזק מתוך 7. ניחוש נכון של 6 מספרים בצירוף ניחוש המספר החזק מזכה את המשתתף בפרס הראשון. טופס הדאבל לוטו זהה במבנהו לטופס לוטו רגיל, ההבדל הוא בעלות הטופס. בטופס רגיל המחיר לטבלה הוא 2.90 ₪, ובטופס דאבל לוטו המחיר הוא כפול ועומד על 5.80 ₪. טופס הדאבל לוטו מאפשר להכפיל את סכום הזכייה.


ההגרלה התקיימה לפני שבועיים, אך רק בשבוע שעבר הזוכה התפנה לבדוק את הטופס וגילה כי הוא הזוכה היחידי בהגרלה בסכום של שמונה מיליון שקלים. כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה כי ימשיך לסייע למשפחה נזקקת איתה נמצאה בקשר שנים רבות. הוא טען כי כספי הזכייה יאפשרו לו להגדיל משמעותית את התמיכה במשפחה הזו. בנוסף אמר כי נראה לו שישקיע במיזם סטארטאפ ישראלי חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה