יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

מילא טופס בפעם הראשונה וזכה במיליונים

לפני שלוש שנים, תושב הצפון מילא טופס לוטו בפעם הראשונה בחייו וזכה ב12 מיליון שקלים. הזוכה המאושר הוא אדם בשנות ה60 לחייו, אב לשני ילדים וסב לארבעה נכדים. כשנשאל מה יעשה עם סכום הכסף הרב שבו זכה, ענה כי הוא ואשתו גידלו את ילדיהם בכבוד בזכות הרבה עבודה קשה, וכי לא חסר להם דבר, אבל עכשיו הוא יכול לסדר גם את נכדיו ולהבטיח להם עתיד כלכלי טוב.

הזוכה בהגרלת תוצאות הלוטו המשיך וסיפר שבלילה הוא חלם חלום וכשהתעורר, החליט שהוא ממלא טופס לוטו. בדרך לעבודה הוא שכח שהחליט למלא, וכשנזכר, חזר במיוחד לדוכן הפיס על מנת למלא את הטופס. הזוכה טוען כי הוא הרגיש חובה לעשות זאת וכי הוא ידע שימלא ויזכה. לדבריו, כאשר הוא הגיע לדוכן הפיס לא היה לו מושג מה עושים, מכיוון שזו הפעם הראשונה בה הוא ממלא טופס לוטו. בשלב מסוים הוא התייאש וביקש למלא בשיטת ה"לוטומט".

הזוכה רכש את הטופס ב46 ₪, ובמוצאי שבת צפה בהגרלת הלוטו בטלוויזיה. הוא סיפר כי כשהבין שזכה, השמחה וההתרגשות היו עצומים. הוא טען כי למרות שהיה לו ביטחון בזכייה, הוא פתאום לא האמין שזה קורה. הוא החליט לא לגלות לאשתו, ולמחרת התקשר למפעל הפיס בכדי לבדוק שוב את הטופס ולהיות בטוח שאכן זכה.


כשהזוכה סיפר לאשתו על הזכייה, היא לא הבינה במה מדובר מכיוון שבעלה מעולם לא מילא לוטו. היא הייתה המומה וקיבלה את הבשורות בהתלהבות רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה